A 2007-ben alapított Endomedix Kft. az ország egyik vezető gasztroenterológiai magánorvosi szolgáltatója. Az ország 9 pontján megtalálható Endomedix központokban a gasztroenterológiai szolgáltatások széles köre elérhető a konzultációktól egészen az olyan komplex, összetett beavatkozásokig, mint az altatásban végzett gyomor- és vastagbéltükrözések.
Az Endomedix jelenleg korlátozottan használja ki a korszerű vállalati folyamatmenedzsmentet és e-kereskedelmet támogató informatikai alkalmazásokat, a felhőalapú, online elérhető üzleti szolgáltatásokat. Vállalatunk az informatikai háttér fejlesztésével szeretné javítani a munkavégzés hatékonyságát, a 21. század technológiai követelményeinek és trendjeinek megfelelően, integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével, üzleti folyamataik infokommunikációs támogatásának fejlesztésével. A hardveres eszközparkot tekintve korszerű és megfelelő eszközökkel rendelkezünk, azonban a fejlesztésekhez kapcsolódóan új eszközöket is be kell szerezni. Elsődleges célunk az üzleti folyamatok átláthatósága és azok szervezettségének javítása, melyben nagy segítséget jelenthetnek a digitális eszközök, megoldások. Előzetes felmérés alapján kollégáink nyitottak a felhő alapú szolgáltatások igénybevételére és használatára. Vállalkozásunk weboldallal rendelkezik, azonban az online jelenlétet illető a legújabb megoldások terén le vagyunk maradva. A digitális iratkezelés felgyorsítaná az ügyintézéssel kapcsolatos teendőket. Vállalati honlap esetén elvárásunk, hogy modern, letisztult dizájnnal rendelkezzen, reszponzív legyen, azaz mobil eszközökön is használható. Elsődleges szempontként kiemelt figyelmet kell szentelni az online jelenlétre és annak esetleges további növelésére. A különböző tartalomindexelő rendszerek folyamatos figyelemmel követése is szempont a piacnövelés vagy profilbővítés esetén is. Jelenleg a munkafolyamatokat papíron és Excel táblákban, párhuzamosan végezzük, egy komplexebb munkafolyamatokat lefedő rendszer (ERP) kialakítására nagy szükség lenne egyéb, kibővített funkciókkal, így a CRM rendszerrel is. A növekvő ügyféligények kielégítésére rendkívül effektív egy CRM rendszer használata, mely segítségével nyilván tudjuk tartani és kezelni tudjuk ügyfeleink adatait valamint a hozzájuk kapcsolódó tevékenységeket. A projekt részletes szakmai tartalma az árajánlatban bemutatásra került. Az alábbi funkcionális területek kerülnek fejlesztésre: Vállalati CRM, értékesítés terület; Kontrolling és döntéstámogatás; Beszerzési, logisztikai terület; Táv- és csoportmunka támogatás; Pénzügyi, számviteli terület; Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) Elektronikus iratkezelési megoldás; Tudásmenedzsment specializált megoldás; Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás; Online (elektronikus) fizetési megoldás; Szolgáltatásmenedzsment. Kapcsolódó eszközbeszerzés: Szerver 1 db Notebook 5 db Asztali számítógép 5 db Android telefon 2 db iPhone telefon 2 db Nyomtató 3 db. Illetve további szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségei, valamint képzéshez kapcsolódó költségek.
Amennyiben a projekttel kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, kérjük bátran vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kedvezményezett: Endomedix Kft.
Projekt neve: Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása az Endomedix Kft-nél.
Projektkód: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00751
A projekt tervezett befejezési időpontja: 2021.10.13
Megítélt összeg: 15 701 935 .- HUF
Megítélt kölcsön összege: 19 627 418 .- HUF
Projekt összköltség: 39 254 847 .- HUF
Megvalósítási helyszín: 8600 Siófok, Semmelweis utca 1.
Vezető gasztroenterológiai magánszolgáltató
2007 óta az önök szolgálatában
Vizsgálataink
Központjaink